Aanpak
Voorafgaand aan de klus neem ik de tijd om met u te overleggen en mogelijkheden af te stemmen naar uw wensen. Graag adviseer ik u over eventuele alternatieven.
Tijdens de uitvoering van de werkzaamheden staat uw woongemak voorop. Ik ben bij u te gast en ik wil de klus zo goed mogelijk klaren. Ik ga voorzichtig om met uw huis en uw spullen en ik houd rekening met uw eventuele andere huisgenoten (mens en dier) en buren. Bij mij heeft u geen last van een luid spelende radio tijdens het werk. Ik sta niet de hele tijd te bellen of moet plotseling weg om ergens anders “iets” te gaan doen. Ik kom u (en uw buren) niet ‘s morgens in alle vroegte lastigvallen. Begin- en eindtijd van de werkzaamheden gaan in goed overleg. Ik werk zoveel mogelijk stofvrij, zodat de overlast in huis beperkt kan blijven. Na afloop ruim ik alles netjes op en laat uw huis weer schoon achter.
Ik houd mij aan de gemaakte afspraken. In principe neem ik maar één klus tegelijk in uitvoering en pas als die helemaal klaar is start de volgende. Ik voer het werk uit met goed gereedschap en goede materialen. Veel van de werkzaamheden voer ik zelf uit en waar nodig kunnen specialisten worden ingeschakeld. Ik blijf gedurende het hele project uw aanspreekpunt. Ik ga voor kwaliteit en duurzaamheid: u zult lang plezier hebben van het uiteindelijke resultaat!
Naast mijn deskundigheid als vakman krijgt u ook de garantie dat ik op een betrouwbare manier werk. U gaat in zee met een serieus en betrouwbaar bedrijf.
Graag nodig ik u uit contact met mij op te nemen om te overleggen over uw wensen en om uw vragen te beantwoorden.
Kosten
Mijn tarieven zijn marktconform. Ik werk in principe voor een vast bedrag voor de hele klus. Dat omvat alle werkzaamheden die we afspreken en de benodigde materialen. U krijgt altijd een offerte vooraf. Dus geen verrassingen als u de factuur ontvangt. Ik reken geen voorrijkosten.